02 marzo, 2010

Museo del Mare - Stop and Go






Non per polemica ma semplice annotazione, il Museo del Mare a Grado, allestita e vista, con emozione, la prima mostra del lontano aprile 2008, capito le potenzialità del progetto seguendo il flusso di visitatori nei tre mesi di esposizione dei reperti, è stato impacchettato da un nastro di plastica con su scritto "Work in Progress" e l'hanno lasciato là incustodito per un anno intero.

Ora i lavori (vedi foto) sono ripartiti ma con il sistema stop and go, cioè una settimana lavoro quella seguente no!.

Nessuna critica, un semplice desiderio prima di invecchiare e rincoglionirsi del tutto si potrà godere di questo grande strumento di arricchimento culturale o no?


UPDATE


Ha ragione Pippo1, a veloce verifica, gli operai che ho visto riparavano le gorne di scarico della terrazza che altrimenti si riempiva d'acqua, vederli la e il materiale nel giardino mi hanno tratto in inganno.
Il sistema adottato per la realizzazione finale del museo è quindi : STOP e Basta!

Siamo messi bene, posso invecchiare sereno, nulla è cambiato!

4 commenti:

  1. Anonimo7:11 AM

    Gratacasa tu ha ciapao un granso e anche poro. Scusa la batuda ma i materiali no xe per il museo ma xe il deposito dell'impresa che fa le strade. In museo per me xe duto fermo.
    Pippo1

    RispondiElimina
  2. Ma dai!! Ma No! Li he visti che i lavoreva sulla terrassa.

    RispondiElimina
  3. Anonimo10:35 PM

    I sarà stai su la terassa a ciapà el sol. Se tu vardi ben le piere che xe pusae visin de la giara xe quele che i ha messo soto casa mia in via Orseolo.
    Pippo1

    RispondiElimina
  4. nevio scaramuzza4:22 PM

    Me, schersando, gnanche tanto, penso che al museo resta serao perché no l'ha ninte dentro de mete in mostra, i se vergogna.Penseve che tabaco che se restao dopo tanti ani dela "nave oneraria" solo el menestrello de Gravo la fermao el tempo cò la canzon. No ve par un insulto a duti, a cu che l'ha scoperta, cu che la portagia in seca (massa seca)a la comunitae de Gravo e i soldi de Roma. E dopo i vien a esaltasse quà cò l'archeologia subacqua, se tanto me da tanto... Pensè ancora che i sé ha inacorto che la posizion del museo la xe i pericolo de le maregiate!!!Cu seca la batela? Xe, semplicemente una vergogna? Torno su l'argomento dei cominti: ben che i vien de Anonimo e de Alien ma creo che sia tanti che leze e nissun che comenta. Me piasarave savè se son fora o se cussì. Conunque stì argominti oltre che segnà la nostra cultura i se avia a deventà, comò tanti oltri, el triste "epitafio" de la vera graisanità. E pensasse che i popoli del mondo i xe in movimento che i mìssia le lengue e i çerca pase e servissi, insoma: turismo. Cò questo ve saludo duti.
    Nevio Scaramuzza

    RispondiElimina