Cerca nel blog

27 aprile, 2011

Sbrissa al Bisato e la questua


Immancabili, presenti ad ogni manifestazione pubblica, lo spirito della registrazione dell'accadimento ha portato i dioscuri di Sbrissa al Bisato alla presentazione del candidato Sindaco Enzo Tirelli.

Una novità, per coprire le notevoli spese di registrazione e post produzione dei video hanno avuto la bella pensata di affidarsi alla bontà della gente, da qui l'urna per le offerte.
Share/Bookmark

1 commento:

Teti ha detto...

Sta volta volevo ringrassià duta la zente che la se "prodiga" pe' fà gargossa pe' Gravo, duta quela zente che la deventa mata pe' organizà "eventi" comò Sogit, Admo, Quii del Festival, Gravo Voga, Gravo in Zalo (Giovanetti) al Teatro, i Mercanti di stelle e cussì via (no ste ciapavela se hè dezmentegao garghedun );però volemo fermame megio su quii che i "lavora in rete" comò Enio, Augusto e 'l Bisato, zente che ne regala tenpo, che i perde bori che i fà barufa co' la famegia pe' podè dane a noltri video, notissie e tante "curiosità". Dopo duto quel che i fà se sintimo anche in dovè de sputanali, attension no hè dito criticali, ma SPUTANALI, solo perchè i hà dito gargossa de scomodo o i hà fato gargossa de massa belo ( comò senpre semo ciapài de quela freva che a Gravo no la passa mai, L'INVIDIA). Me che no son nissun volevo dive solo - grassie beli - grassie pe' duti i sintiminti che me fè provà, grassie pe' l'informassiòn che ne dè zorno per zorno e grassie pe' dute le volte che me vè fato sintì 'ngnorante lezendo duti i ducuminti e la staria de Gravo.
GRASSIE BELI - Teti.

P.S.
No pensarè miga de sparagnave la puizia pituragia in cavo a duti i graizani ??? ^_^

LE LENGUASSE

Quante volte che se sente
coi sputàna oltra zente,
quele lengue no le hà frèn
e le spùa tanto velèn.
Zè cu conta, me savevo
e cu dize me sè pezo
e perfin anche i amici
i diventa to’ nemici.
Me se solo una roba
de la zente che sputàna,
'nà metà la zè cativa,
l'oltra invesse zè rufiàna.
No se sà, cu sarà stào
a contà quela versiòn,
ma siguro no zè stào
cu intel specio al s’hà vardào.
Quela zente che subisse
queste brute umiliassiòn
de siguro le zè megio
de cu conta la versiòn.