Cerca nel blog

25 maggio, 2017

Ricordi



I post precedenti su Massimiliano Cicogna hanno  dato i loro frutti risvegliando memorie sopite e Nevio Scaramuzza ha suggerito un'idea che  è  ghiotta :

L'idea di mettere insieme testi, foto del Circolo Operaio Gradese e farne un libretto da affidare alla memoria collettiva è felice.
Io mi presto volentieri per l' impaginazione eventuale, facciamo insieme un libretto virtuale, spedite ricordi, foto e quello che vi pare purchè in tema.
Potete usare il mio indirizzo mail pedocio@libero.it

Leggiamo Nevio:
E' buo el privilegio de cognosse Massi incora nela adolesensia e qua podarave partì el film dei ricordi, e no i xe pochi.
Strensendo el cuor e al spassio penso che ne mancarà un capitolo de la sova e nostra vita: la"diaspora" separassion, da la Fides Intrepida per fondà al Circolo Giovanile Operaio Gradese (C.G.O.G.).

Cò Massi veveno ciacolao un istae e cargo de buni propositi al me veva confidao la sova intension de usà ricordi e apunti per un raconto, vero, dei timpi dopo le gnò do scale. 
Garghe lengua lo à ferio e al manoscrito al xe 'n dao in sansarele.
Pecao, se pensemo che 'l xe stao protagonista de un tempo de grando coragio, elo omo de ciesa, bandonà al ricreatoro dei preti.
Posso dì, me gero? 


E alora se, oltra le patache, vemo veramente de ricordalo, questo si i piasarave, ingrumemo testi e testimonianse, anche drento i muri de le nostre case e anche del Barelai, la vemo fato animassion coi mamuli la ricoverai che no i ha buo la fortuna de esse como oltri fortunai e costruimo un quadernetto dedicao ala sova dedizion. 

Scuseme se son stao longo, ma no podevo lassa score al film che disevo, sensa al sonoro.
Massi fa, a pien titolo, parte dei personagi amai e anche trascurai.

In zimiterio vizin de la so tomba, un fior vero i starave de oro, xe Eselino, bandonao. 
Cussa perché ma me vien de ricordà "A livella" de Totò.

Nevio 
 
Share/Bookmark

Nessun commento: