Per fare una festa hanno messo su un teatrino che pare un campo militare.
Traffico bloccato, guai andarli a vedere in macchina.
In P.zza Biagio Marin tutto è attanagliato da tendoni mega galattici, sulla diga per passare devi attraversare per forza i gazebo, il ticket d'ingresso è costituito da una tessera.
E' facile così far numeri, immatricoleranno anche i neonati in transito.
Strana festa, di chi hanno paura? le baruffe in fondo le fanno tra di loro.
Pioveranno incudini.
Festa del Pdl o Campo Militare?
13 commenti:
gargedun spera che le sia in bronsa però
Ma, che sarà mai......!!!!!??????
Ennio, me meravègio de tu, "vecio" socialista (se ricordo ben!) e quindi, garantista!
Che problema zè, che fastidio i ve dà!
No pensè che gira zènte in un periodo de fine stagiòn e che i porta soldi a Gravo?
Dizèmo la verità: i dà fastidio perchè zè al PdL de Berlusconi, perchè se fòssa stào la festa del PD, nissùn varàve dìto ninte!!!
BRAVO!
Ai Graisani brusa sempre gargosa.
" Le marovele "... ;-)
Me no son del PDL, ma spero che la festa la vaga ben e che i foresti che i vien a Gravo i se porti via un bel ricordo e che i possa tornà anche oltre volte.
Solo una roba no me va zò: me par de no esse più paròn n'tel gno paese, no posso passà de quela parte, no posso 'ndà de l'oltra, me par de vive in una Gravo ocupagia....
Rico, no stà a dì monade: se fossa stao la festa del PD al massimo i podeva pretende la piassa de l'acquedoto o piassa del lavoro in Stiusa. Ma 'ndola tu vivi?!?!
Ma femo divertì sti 4 Ospiti che vemo a Gravo. E po' co le giornade che sarà, de piova, almeno i se ricordarà de ve ciapao un bel balon.
Notte...
@ rico
t'ha dito giusto Rico vecio socialista e sopraduto "garantista", ma no de quatro de ili, prepotinti comò no mai, ma del dirito de duti anche de quii che del PDL non i ne pol fregà de meno.
A me me disturba questa strabordà, in parole povere a "cagà fora del bucal" ocupando spazi publici in maniera totalizzante.
Me geri sera è dovuo discute co i bodyguard de quii quttro....... perchè no i voleva fame passà co la macchina pe ndà casa mia. Me par un poco esagerato. Questa mattina vogio proprio ndà a veghe se esiste un ordinansa che vieta il passaggio intorno al centro storico.
Enzo Tirelli.
Ma se gera la LEGA NORD, Mr. Tirelli, al varave usai la machina o al sarave stao in festa???????
;-))))
* Visto che al vol metese in pignata...
Ennio, ciacolemo de Roberto Marin. Oramai se cronaca. Duti tase. Perchè???
Condivido pienamente il suo punto di vista. In questo nulla in vi e credo che questa sia un'ottima idea.
Assolutamente d'accordo con lei. In questo nulla in vi e credo che questa sia una buona idea. Pienamente d'accordo con lei.
Visto che "vogio meteme in pignata" la Lega Nord la fasta la veva fatta in Sacca sensa rompeli i cujuni a nissun. Se la festa la feva Rifonzione Comunista, Blarasin blocheva lo sesso il traffico?????????????
Enzo Tirelli
Bravo Gratacasa.
;-)))))))))))))
Posta un commento